dijous, 30 de gener del 2014

Sopa de meló

Avui he anat  a dinar  amb la meva  amiga  Elena.  Hi havia  tres o quatre  primers plats  per  triar  i l’Elena  diu:
- Jo demanaré sopa de meló,  perquè  d’amanides,  de cols  de Bruseles  i d’arròs  jo en faig,  en canvi de sopa de meló,  no.
- Doncs jo la  demanaré  també,  perquè amb la calor  ve de gust,  però  jo si que la faig.

La  sopa de meló  que ens han portat  tenia nata  líquida.  No és  pas  que no fos bona. Ho  era,  però a mi   m’agrada  més  la més  senzilla de totes  que és  la que jo faig  a l’estiu,  quan fa calor,  com ara.
  1. Es tritura  un meló,  ben fresquet,  que no sigui molt madur.  (Fer  aquesta  sopa  va  bé  per aprofitar  algun meló  que no és  gaire  dolç i que per  postres  no  ens  ve  gaire  de gust).
  2. I  segons  com ens  agradi  d’espès  hi anem afegint  un brou,  d’aquests  de  tetrabric,  del  que ens  agradi  més.  No se n’hi ha de posar  gaire,  que si no queda molt líquid.


Es  serveix  amb encenalls de pernil.   S’ha  de mantenir  fred  i  menjar  fred.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada