dimecres, 26 de febrer del 2014

Hoy cocino con... | MAGDALENAS DE XAVIER BARRIGA I MJ



Felicitats i gràcies als dos per aquest video.
Jo havia fet moltes vegades magdalenes però sempre sense massa copete. I un dia vaig trobar el llibre de magdalenes d'en Xavier Barriga i a partir d'aquest dia  Magdalenes de xocolata "com les de veritat" Turris que les vaig fer us asseguro que no fallen mai i ja no faig altres magdalenes que aquestes.
Però sempre em preguntava si ho estava fent bé o si ho podia millorar. I com m'agradaria veure'l en acció! Crec que no us heu deixat res en el tinter.
Felicitats, un cop més als dos. Jo sóc una fan d'en Xavier (i ara de MJ :-)) i tinc quasi tots els llibres i les "coses" surten com les de veritat.
Us animo a continuar amb aquesta bona feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada