dilluns, 17 de gener del 2011

Arròs amb cloïsses

Avui erem dos  a dinar,  a casa  meva  cada  dia  hi dinem  persones  diferents,  un dia  dina l’Oriol sol,  un altre  dia l’Oriol i l’Enric,  un altre  dia l’Oriol i jo  i  així anem  fent  totes  les combinacions possibles.  Avui  jo  dinava  amb  el meu fill,  l’Oriol,   i em venia  de gust un arrosset.  Però  un arròs  a la cassola  com  Déu  mana,  només  per  a dos,  fa una mica  de mandra.  I  m’he  recordat  de  l’arròs  amb cloïsses.  Feia  temps  que no el feia,  però  m’ha  sortit  molt bo:
 Arròs  amb cloïsses.   (molt fàcil)
Ingredients:   (4 persones)
  • Arròs
  • Cloïsses   700  grams
  • 1 pebrot vermell
  • 1 pebrot  verd
  • 1 - 2  cebes
  • oli,  sal,  2  grans d’all
Preparació:
  1.  Trinxeu  ben  petits  els  pebrots, la  ceba   i l’all  i feu-ho  sofregir  fins que la verdura  hagi  perdut l’aigua.
  2. Afegiu-hi les  cloïsses  i remeneu-les  amb  una cullera de fusta  fins  que es vagin obrint.
  3. Tireu-hi  l’arròs  i  ho cobriu  tot  amb  un fumet  de peix  o  amb  un brou  del  tipus  que sigui:  tetrabric  o pastilla. 
  4. Que  bulli  15  minuts  i que  en reposi  3 ó 4 més  tapat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada