dijous, 13 de febrer del 2014

Us recomano el llibre de La cocina de Elvira Arús

Fa uns quants anys vaig assistir durant un temps a les classes de cuina que l’Elvira feia a l’escola de cuina “Kiwi” del carrer muntaner -que per desgràcia ja no existeix-. A més a més d’aprendre moltes coses de cuina, d’aliments i dels estris, el que em va agradar més va ser que totes les receptes sempre sortien bé, com es diu al llibre. No hi ha cosa que em molesti més dels llibres de cuina -la majoria- que no s’hi expliqui tot i més, o que falti algun ingredient o explicació -en diria molts-. I després d’haver invertit temps, diners, humor, il·lusió… per culpa de que falta alguna dada important,  se te’n va la feina, el temps, la il·lusió… per la borda.
Les receptes d’aquest llibre, jo diria, que són d’aquelles que m’atreviria a fer per primera vegada, sense haver-la assajat mai, un dia que tingués convidats. La qual cosa és molt poc recomanable. Amb això ja està tot dit. Ara us toca a vosaltres comprovar-ho.
En té d’altres com “el arte de congelar en casa” i “cocina ràpida i fàcil”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada